CHALLENGE | 30 days rope skipping challenge

Wist je dat springtouwen super goed voor je is? Met deze full body workout bouw je snel conditie op, veel sneller dan met hardlopen. Daar...


Wist je dat springtouwen super goed voor je is? Met deze full body workout bouw je snel conditie op, veel sneller dan met hardlopen. Daarnaast is springtouwen volledig gratis en kun je dit doen waar je maar wilt, wanneer je maar wilt. Naast het feit dat het heel goed voor je is, is springtouwen natuurlijk zeer fijn om te doen. Wil je nog net voor de zomerdagen fit worden? Neem dan deel aan onze rope skipping challenge!


Deze maand beginnen we met de rope skipping challenge. Het is de bedoeling dat je dertig dagen lang bovenstaand schema volgt. Voor diegene die nooit aan sport doen, is dit de perfecte challenge. Binnen de dertig dagen verkrijg je een topconditie en voel je je beter in je vel. Laat die spieren maar komen!

Deel jouw ervaringen en vooruitgang via #healthinessguide op sociale media, succes.

Bron foto1

5 reacties

  1. Ik vind touwtjespringen best leuk maar dat alles altijd zo mee wiebelt stoort me wel, haha, goeie sportbeha of niet. Succes met de challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gave challenge hoor. Ik heb dit nog nooit gedaan! Succes met je challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind dit echt leuk om te doen, maar als ik het schema zo zie heb ik altijd teveel overdreven waardoor mijn enkels pijn deden van de schokken. Ik ga meedoen en dit schema volgen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het best jammer dat wij alleen een balkon hebben en geen ruimte om te springtouwen, want dit lijkt mij wel een hele leuke challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb dit ooit geprobeerd maar ik lag meer te klungelen met dat touw dan te springen. maar opzich lijkt me dit wel erg gaaf om het uit te springen!

    BeantwoordenVerwijderen