WELKOM | Healthiness Guide

Hoi allemaal! Nu schrok je wel even hé? Nieuwe naam, nieuwe look en een totaal nieuw concept. Heel lang heb ik hierover nagedacht en al...


Hoi allemaal! Nu schrok je wel even hé? Nieuwe naam, nieuwe look en een totaal nieuw concept. Heel lang heb ik hierover nagedacht en alles tot in de puntjes uitgezocht. Het was een lange tijd stil op mijn vorige blog omdat ik achter de schermen volop aan het werken was aan een nieuwe blog. Maar waarom nou net dit nieuwe project? Haal even diep adem, dan leg ik het je allemaal uit! .

In 2014 begon ik met mijn eigen blog, toen vooral gericht op het gedeelte beauty. Niet dat ik ooit veel met dit onderwerp had, maar het was een periode waarin ik zelf ging experimenteren met make-up. Het resultaat van deze kleine experimentjes deelde ik vol enthousiasme op mijn blog. Dat enthousiasme bracht ik blijkbaar over op mijn lezers en plotseling kreeg ik super lieve reacties en leerde ik een heleboel nieuwe bloggers kennen. 

Eind 2015 merkte ik echter dat het beauty gedeelte dan toch niet helemaal mijn ding was. Natuurlijk vond ik het fijn om eens een nieuwe look uit te proberen, maar in realiteit ben ik dat meisje dat 's ochtends snel even mascara opdoet en meteen de deur uit ren. Ik had het gewoon even gehad met enkel bloggen over make-up, er is zoveel meer! Heel impulsief veranderde ik mijn blognaam en 'probeerde' of een DIY blog wel mijn ding was. 

Een succesverhaal was dit niet. Misschien was een nicheblog dan toch niets voor mij? Of had ik het juiste onderwerp voor mijn blog nog niet gevonden? Want opgeven met bloggen zou ik nooit doen. Ergens wist ik wel wat ik al die tijd wilde doen, maar tot heden nooit gedaan had: een sportblog. Tijdens mijn eerste blogjaren, raakte ik steeds meer geïnteresseerd in sport en gezond leven. Artikels over deze onderwerpen postte ik af en toe eens online. Dat viel bij een heleboel lezers behoorlijk in de smaak. Sindsdien zat ik met het idee om ooit eens een sportblog te beginnen, maar wanneer wist ik op dat moment nog niet.

Plotseling vond ik dit het perfecte moment om met een sportblog te beginnen. Ik stel jullie dan ook met trots voor aan 'Healtiness Guide'. Een site waarop healthy lifestyle en fitness elkaar ontmoeten. Een gids die je leidt naar een gezonder en energieker leven. Ontdek gezonde receptjes, workouts, challenges, maar ook een aantal beautyartikels, DIY en nog zoveel meer! Ook deze keer hoop ik dat ik mijn enthousiasme op jullie overbreng en kan aanzetten om mee te doen met een aantal challenges en sportoefeningen. 

Ik ben alleszins klaar om aan dit nieuwe avontuur te beginnen. Jullie hopelijk ook? Tot snel! 

Kom hier meer over mij te weten.

12 reacties

  1. Ik ben er de laatste tijd ook meer mee bezig, maar deel het niet echt op mijn blog. Ik vind het wel leuk om er over te lezen, ik ben benieuwd :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk zeg. Heel erg veel (blog) plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk! Heel erg benieuwd naar dit nieuwe avontuur

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke nieuwe blog! Ik vind het onderwerp ook heel erg leuk, ben zelf sinds een tijdje ook weer aan het sporten en in gezond eten ben ik eigenlijk altijd wel geïnteresseerd :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Benieuwd naar je nieuwe avontuur! Zin om geïnspireerd te worden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh je foto is kei schattig met dat dotje op je hoofd, haha. Ik hoop dat je bij deze je hokje wel hebt gevonden en dat het een warm nestje is! Ik ben al érg benieuwd! ( :

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk. Een nieuwe uitdaging! Ik ben benieuwd naar de artikelen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk! Ik ben alvast niewsgierig naar je nieuwe artikels :)
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wens je heel veel succes met je nieuwe site, ik blijf je zeker volgen x

    BeantwoordenVerwijderen